Arengusammude programmi on loonud Eesti õpetajad ja haridusteadlased koos rahvusvaheliste ekspertidega

  • Artur Taevere, Arengusammude eestvedaja (LinkedIn)
  • Terje Äkke, Arengusammude haridusjuht (LinkedIn)
  • Josh Goodrich, õpetaja, Steplabi asutaja ja tegevjuht, Arengusammude programmi nõustaja
  • Harry Fletcher-Wood, õpetaja, mitme raamatu autor, Arengusammude programmi nõustaja
  • Grete Arro, Tallinna Ülikooli teadur, arengusammude kaasautor
  • Kati Aus, Tallinna Ülikooli teadur, arengusammude kaasautor
  • Sandra Järv, Avatud Kooli õpetaja, arengusammude kaasautor
  • Ernesto Panadero, Universidad de Deusto teadur, ennastjuhtiva õppija üks juhtivaid uurijaid Euroopas, ennastjuhtiva õppija arengusammude nõustaja
  • Ollie Lovell, õpetaja, mitme raamatu autor ja podcasti saatejuht, ennastjuhtiva õppija arengusammude kaasautor
Nõukogu liikmed:
  • Pirkko Valge
  • Rasmus Rask
  • Ahti Heinla


Arengusammude analüüsivahend loodi algselt Briti Nõukogu projekti Õpetajate ja koolijuhtide täiendusõppe süsteemi arendamine raames. Projekti taotles Haridus- ja Teadusministeerium, rahastas Euroopa Liit Struktuurireformide Tugiprogrammi kaudu ning viis ellu Briti Nõukogu koostöös Euroopa Komisjoniga.

Projektis osalesid meisterõpetajad Anne Aasamets, Sigrid Melts, Kirsi Rannaste, Merike Sepp ja Liia Vijand-Lind.

Koolijuhtidena osalesid projektis Karin Lukk, Karmen Paul, Mari-Liis Sults, Sirje Toomla ja Haana Zuba-Reinsalu.

Koolijuhi analüüsivahendi autorid olid Eve Eisenschmidt, Martin Robinson, Claire Stoneman ja Kätlin Vanari, nõustaja oli Ed Vainker.

Briti Nõukogu poolt osalesid projektis Gaelle Croisier, Margit Maar, Anne Maisvee, Victoria Pevitt, Ursula Roosmaa, Artur Taevere ja Airi Uuna. Kohaliku ekspertmeeskonna juht oli Priit Jõe.